Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Piatok 29. marec 2024Meniny má Miroslav
< sekcia Magazín

Melónový Tesco príbeh

Foto: Tesco

Súčasťou Príbehu písaného s chuťou bola aj pomoc.

Bratislava 13. júla (OTS) - Letnú sezónu si mnohí nevedia predstaviť bez šťavnatých melónov. Aj preto je ďalším zo série Príbehov písaných s chuťou práve príbeh o melónoch. Príbeh o Sárinej neodolateľnej pizze z melóna, ktorý môžete vidieť v najnovšej reklamnej kampani Tesco, má však aj svoju menej známu, ale o to krajšiu stránku. Pri tvorbe reklamnej kampane nevyšlo žiadne jedlo nazmar! Zvyšky melónov, ktoré boli použité v reklamnej kampani, darovalo Tesco bratislavskej zoo a zvieraciemu parku Malkia.
Foto: Tesco

Príbeh Sárinej neodolateľnej pizze z melóna skrýva v sebe nielen inšpiráciu, ale aj prázdninovú atmosféru, ku ktorej patrí rodinná zábava pri bazéne a šantivé deti. A hoci otec márne skúša, ako deti dostať von z bazéna, mama, vie ako na to. Pripraví jedinečnú špecialitu zo šťavnatého melóna bez jadierok s voňavými ploskými broskyňami. Príbeh s receptom nájdete na tesco.sk.
Foto: Tesco

Sárin recept na neodolateľnú pizzu z melóna je ďalším z Príbehov písaných s chuťou, pretože za každým jedlom, ktoré milujeme, sa skrýva príbeh. V tomto prípade je to aj príbeh jedla, ktoré máme radi a nechceme, aby vyšlo nazmar. Pokiaľ ho nie je možné v prvom rade darovať ľuďom v núdzi, daruje ho Tesco organizáciám, ktoré ho môžu využiť ako krmivo pre zvieratá. Množstvo zvyškov melónov, ktoré boli vyžité pri reklamnej kampani, bolo takto darovaných do bratislavskej zoo a parku Malkia. „Po natáčaní reklamy sme venovali zvyšky zo 60 vodových melónov bratislavskej zoologickej záhrade a zvieraciemu parku Malkia na prikŕmenie zvierat,“ uviedla Katarína Pšenáková, CSR manažérka spoločnosti Tesco na Slovensku.
Foto: Tesco

Aj vďaka Tescu môžeme zvieratkám v ZOO Bratislava spestriť jedálniček tak, aby mali všetky potrebné živiny. Zároveň nám dary pomáhajú šetriť náklady, čo je pre zoo veľkou pomocou,“ dodala marketingová manažérka bratislavskej zoo Alexandra Ritterová.

Tesco sa zaviazalo, že do roku 2020 budú všetky obchody v strednej Európe vrátane Slovenska odovzdávať nepredané potravinové prebytky vhodné na ľudskú konzumáciu potravinovým bankám a charitatívnym organizáciám. Vo finančnom roku 2017/18 takto Tesco Slovensko darovalo až 586 ton potravín. Aj vďaka takmer každodennému darovaniu potravín ľuďom v núdzi, prípadne ako krmivo pre zvieratá sa nám podarilo medziročne znížiť množstvo potravinového odpadu až o 20 %.