Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Sobota 18. máj 2024Meniny má Viola
< sekcia Slovensko

Televíziu Markíza si podľa prieskumu denne zapne 62 percent Slovákov

Celkom si akýkoľvek televízny program aspoň raz denne zapne 91 percent Slovákov, čo predstavuje potenciálne publikum viac ako štyri milióny ľudí.

Bratislava 31. mája (TASR) - Najsledovanejšiu televíziu na Slovensku, TV Markízu, si aspoň raz denne v priebehu prvého štvrťroka 2012 (9.1.-1.4.) zaplo 62 percent Slovákov, ktorí denne sledujú toto elektronické médium.

Vyplýva to z prieskumu MEDIAN SK, ktorý sa uskutočnil na vzorke 4051 respondentov vo veku 14 až 79 rokov.

Druhou najčastejšie sledovanou televíziou na Slovensku bola počas uplynulého štvrťroku TV JOJ. Tú si aspoň raz denne zaplo 39 percent ľudí, pričom išlo o jedinú televíziu v prvej trojke, ktorá v prieskume rástla v porovnaní s posledným štvrťrokom 2011.

Trojicu najsledovanejších televízií uzatvára verejnoprávna Jednotka, ktorú si raz denne naladilo 17 percent opýtaných. Nasledovali spravodajská TA3 (7 %) a TV Doma (6 %).

Poradie sledovanosti kopírovalo v prvej trojici aj share jednotlivých televízií počas 4. kvartálu 2011 a prvého štvrťroku 2012. Na prvom mieste sa so 44 % umiestnila TV Markíza. TV JOJ dosiahla 26 % a za ňou sa s deväťpercentným podielom na trhu umiestnila Jednotka.

Celkom si akýkoľvek televízny program aspoň raz denne zapne 91 percent Slovákov, čo predstavuje potenciálne publikum viac ako štyri milióny ľudí.