Pred niekoľkými dňami skončil v podtatranskej obci Štrba už trinásty ročník Majstrovstiev Slovenska detských domovov vo futbale – "Pohár Karola Poláka."
Autor OTS
Bratislava 30. júna (OTS) - Reprezentácie jednotlivých krajov, deti vo veku od 14 do 18 rokov, bojovali o konečné umiestnenie. Vytúžený pohár získali reprezentanti Trnavského kraja, ktorí vo finále zvíťazili nad družstvom zo Žilinského kraja 4 : 2. Nie je bez zaujímavosti fakt, že vo víťaznom družstve boli až 3 futbalistky, ktoré tam rozhodne neboli do počtu!
Kto stojí za týmto úspešným projektom a prečo tento projekt podporujú?
"Táto súťaž je súčasťou aj medzinárodného programu Grassroots, ktorý podporuje rôzne formy futbalu bez rozdielu pohlavia, veku, sociálneho statusu, kde nie je miesto pre diskrimináciu a práve projekt "Pohár Karola Poláka" ponúka pre deti a mládež z detských domovov z celého Slovenska spoločenskú príležitosť a športovú hodnotu, kde môžu ukázať svoj talent a vášeň k futbalu." Vladimír Lupták, hlavný koordinátor Grassroots projektov Slovenského futbalového zväzu.
"Deti z detských domovov potrebujú takéto športové súťaže, pretože získavajú nádej, že ich ďalší život môže byť radostnejší ako doteraz." Štefan Šulek, námestník generálneho riaditeľa Ústredia práce, sociálnych vecí a rodiny.
"Medzi hlavné oblasti podpory Nadácie EPH patrí aj podpora znevýhodnených skupín a športu. Podujatie "Pohár Karola Poláka" je pekným príkladom prepojenia oboch oblastí, dokonca s presahom na komunitný rozvoj a možnosťou pre mladých talentovaných športovcov ukázať, že nie je dôležité, odkiaľ pochádzate, alebo kde vyrastáte, ale že dokážete zabojovať a dosiahnuť vytúžený cieľ a víťazstvo. Sme radi, že sme k tomu mohli dopomôcť aj my." Miroslav Lacko, administrátor Nadácie EPH, hlavný partner projektu.
"Poslaním spoločnosti Nestlé je zvyšovať kvalitu života a prispievať k zdravšej budúcnosti. Po celom svete sa snažíme propagovať vyvážený životný štýl, ktorého prirodzenou súčasťou je šport. Pohár Karla Poláka aktivizuje mnoho mladých ľudí a okrem samotného pohybu im ponúka šancu zdokonaliť sa v zručnostiach akými sú cieľavedomosť, vytrvalosť, tímová spolupráca. Sme radi, že sme mohli byť súčasťou tohto projektu." Róbert Kičina, Corporate Affairs Manager, Nestlé Slovensko, reklamný partner projektu.
"Tento projekt vymyslel a dlhoročným prezidentom súťaže bola športová komentátorská legenda, Karol Polák. Sme radi, že sa nám každý rok podarí nájsť dostatok partnerov, ktorí dokážu udržať tento projekt pri živote a poskytujú deťom z detských domovov možnosť hrať semifinálové zápasy na pekných futbalových štadiónoch v NTC Poprad a NTC Senec, či neskoršie finále v podtatranskej obci Štrba. "Pohár Karola Poláka" je profesionálne zorganizovaná súťaž, ktorá by nemohla fungovať bez podpory Slovenského futbalového zväzu a Ústredia práce, sociálnych vecí a rodiny. Hlavným partnerom tohto ročníka bola Nadácia EPH a reklamným partnerom bola spoločnosť Nestlé. Obec Štrba pripravila futbalovým tímom tradične skvelé prostredie. Okrem krásnych pohárov deti bojovali aj o množstvo pekných cien, ktoré venovali spoločnosti adidas, coty, tissot, prvá stavebná sporiteľňa, belemit, metro, auto-impex, cloetta, dm drogerie markt, chupa chups, nadácia markíza a excellent partners. Mediálnym partnerom bola slovenská tlačová agentúra TASR a interetový portál zoznam.sk." Ľubomír Dranga, múdry pes, o.z., organizátor súťaže.
Kto stojí za týmto úspešným projektom a prečo tento projekt podporujú?
"Táto súťaž je súčasťou aj medzinárodného programu Grassroots, ktorý podporuje rôzne formy futbalu bez rozdielu pohlavia, veku, sociálneho statusu, kde nie je miesto pre diskrimináciu a práve projekt "Pohár Karola Poláka" ponúka pre deti a mládež z detských domovov z celého Slovenska spoločenskú príležitosť a športovú hodnotu, kde môžu ukázať svoj talent a vášeň k futbalu." Vladimír Lupták, hlavný koordinátor Grassroots projektov Slovenského futbalového zväzu.
"Deti z detských domovov potrebujú takéto športové súťaže, pretože získavajú nádej, že ich ďalší život môže byť radostnejší ako doteraz." Štefan Šulek, námestník generálneho riaditeľa Ústredia práce, sociálnych vecí a rodiny.
"Medzi hlavné oblasti podpory Nadácie EPH patrí aj podpora znevýhodnených skupín a športu. Podujatie "Pohár Karola Poláka" je pekným príkladom prepojenia oboch oblastí, dokonca s presahom na komunitný rozvoj a možnosťou pre mladých talentovaných športovcov ukázať, že nie je dôležité, odkiaľ pochádzate, alebo kde vyrastáte, ale že dokážete zabojovať a dosiahnuť vytúžený cieľ a víťazstvo. Sme radi, že sme k tomu mohli dopomôcť aj my." Miroslav Lacko, administrátor Nadácie EPH, hlavný partner projektu.
"Poslaním spoločnosti Nestlé je zvyšovať kvalitu života a prispievať k zdravšej budúcnosti. Po celom svete sa snažíme propagovať vyvážený životný štýl, ktorého prirodzenou súčasťou je šport. Pohár Karla Poláka aktivizuje mnoho mladých ľudí a okrem samotného pohybu im ponúka šancu zdokonaliť sa v zručnostiach akými sú cieľavedomosť, vytrvalosť, tímová spolupráca. Sme radi, že sme mohli byť súčasťou tohto projektu." Róbert Kičina, Corporate Affairs Manager, Nestlé Slovensko, reklamný partner projektu.
"Tento projekt vymyslel a dlhoročným prezidentom súťaže bola športová komentátorská legenda, Karol Polák. Sme radi, že sa nám každý rok podarí nájsť dostatok partnerov, ktorí dokážu udržať tento projekt pri živote a poskytujú deťom z detských domovov možnosť hrať semifinálové zápasy na pekných futbalových štadiónoch v NTC Poprad a NTC Senec, či neskoršie finále v podtatranskej obci Štrba. "Pohár Karola Poláka" je profesionálne zorganizovaná súťaž, ktorá by nemohla fungovať bez podpory Slovenského futbalového zväzu a Ústredia práce, sociálnych vecí a rodiny. Hlavným partnerom tohto ročníka bola Nadácia EPH a reklamným partnerom bola spoločnosť Nestlé. Obec Štrba pripravila futbalovým tímom tradične skvelé prostredie. Okrem krásnych pohárov deti bojovali aj o množstvo pekných cien, ktoré venovali spoločnosti adidas, coty, tissot, prvá stavebná sporiteľňa, belemit, metro, auto-impex, cloetta, dm drogerie markt, chupa chups, nadácia markíza a excellent partners. Mediálnym partnerom bola slovenská tlačová agentúra TASR a interetový portál zoznam.sk." Ľubomír Dranga, múdry pes, o.z., organizátor súťaže.